Manufacturers

Specials

All specials

New products

Return Policy

Return Policy

Terms and conditions of exchangeable / returnable items are:

  1. All returned / exchanged items have to be ordered from our site and only defected / damaged due to production errors or sending error items.
  2. All information regarding products damage or sending errors should be reported by phone to our Customer Service on (+6221) 583 581 55 On office hour : Monday - Friday (National Holiday exclude) | 08:30 - 17:30, within 3X24 hours after items received. 
  3. Returns / exchanges only valid for the same item while stock last. If our inventory supplies are empty for the same items, we will full refund it with equal value.
  4. If the damaged item you bought have Warranty Card, therefore you can proceed your claim according Products With Warranty Policy below.
  5. Return your defected / damaged items with the printed order receipt history from our site and show it to our stores, after you've made appointment/confirmation to Customer Service by phone on (+6221) 583 581 55.
  6. All defected / damaged items returned to us must be in same conditions as you received (physically, seals and box/pack conditions). Shipping charges from your place to our address, be borne by your own.
  7. We will be physically re-identifying all the items that has been submitted to us, in accordance with the requirements of the existing sales return. If we do not found any match, then the items could not be exchanged or refunded. In this terms, you will be contacted directly by our Customer Service.

Products With Warranty Policy Claim for products with warranty card can be proceed with following conditions:

  1. All claimed products only valid for defected / damaged due to production errors.
  2. Claim will be refused on products which have been damaged by miss handling (human errors) or changing the product specifications.
  3. Claim can be proceed on products with intact warranty seal (valid for electronic goods with seal)
  4. Other details of terms and conditions will be adjusted according each company brands referred.

Refund Refund money can be conducted on condition of cancellation due to empty supplies of exchange product inventory, therefore the refund money will be transferred to your bank account. In this terms, you will be contacted directly by our Customer Service to reconfirm your account number.

Ketentuan Pengembalian Barang

Syarat barang yang dapat ditukar/dikembalikan adalah sebagai berikut :

    1. Barang yang akan ditukar/dikembalikan adalah barang yang dibeli dari situs Kami dan terjadi kerusakan karena kesalahan produksi (factory defect) ataupun merupakan barang salah kirim. 
    2. Informasi mengenai kerusakan barang atau kesalahan pengiriman, diterima oleh Customer Service Kami melalui telepon ke (+6221)-583 581 55 pada Office Hour : Senin - Jumat  (kecuali hari libur)| 08:30 - 17:30, maksimal 3x24 jam setelah tanggal barang diterima.
    3. Barang rusak hanya dapat ditukar dengan barang yang sama selama stock masih ada. Apabila persediaan barang tersebut sudah kosong, maka Kami akan me-refund senilai nominal harga barang tersebut kepada Anda.
    4. Apabila barang rusak tersebut memiliki Kartu Garansi, maka Anda dapat melakukan claimed sesuai dengan Ketentuan Barang Bergaransi di bawah.
    5. Barang rusak/salah kirim dapat dibawa langsung ke Store Kami, dengan membawa print order yang di-print-out dari history belanja Anda di situs Kami, yang telah melakukan konfirmasi terlebih dahulu melalui telepon ke Customer Service Kami di (+6221)-583 581 55.
    6. Barang yang dikirimkan kembali kepada Kami harus dalam kondisi sama seperti kondisi barang ketika diterima oleh Anda (kondisi fisik, segel, dan kondisi kardus).
    7. Barang yang ditukar akan dilakukan identifikasi secara fisik sesuai dengan persyaratan sales return yang sudah ada. Apabila tidak sesuai, maka barang tersebut tidak dapat ditukar atau dikembalikan. Apabila hal tersebut terjadi, Anda akan dihubungi langsung oleh Customer Service Kami. Ketentuan Barang Bergaransi Barang bergaransi dapat di-claim sesuai dengan ketentuan sebagai berikut :
      1. Claim dapat dilakukan apabila barang tersebut mengalami kerusakan yang disebabkan oleh kesalahan produksi dari pabrik (factory defect).
      2. Claim tidak dapat dilakukan apabila barang tersebut telah mengalami kerusakan yang dikarenakan kesalahan pemakaian oleh Anda (Miss Handling) atau merubah spesifikasi barang yang ada.
      3. Claim dapat dilakukan apabila barang tersebut dalam keadaan segel garansi yang masih utuh/tidak rusak (untuk barang-barang elektronik yang dilengkapi segel).
      4. Detail persyaratan garansi lainnya disesuaikan dengan company brand masing-masing barang tersebut. Pengembalian Uang Pengembalian uang/refund money dapat dilakukan apabila terjadi pembatalan transaksi karena stock barang pengganti kosong, maka uang akan ditransfer ke rekening Anda. Kami akan melakukan konfirmasi ulang mengenai kebenaran nomor rekening Anda melalui telepon.